Studentpresent till äskling; check!

Tjoho allihopa!
Idag var en sådan där lugn dag.. Man vaknar upp bredvid sin älskling sent in på dagen. Man åker sedan och solar med sin mor, och efter det kommer man hem och går en långpromenad med sin far. Man går ut till landet, till bondgårdarna och klappar på hästar. Mysigt! När man kommer hem åker man och handlar mat och äter mat med  pappa och älskling. Sedan pluggar man till provet man har imorgon, men man störs av Wipeout på tv (vilket man aldrig sett förut, för det verkar så fruktansvärt patetiskt..), man skrattar lite åt alla som ramlar och blir arg över att svensken endast kom tvåa.. Man känner sig oförberedd till provet, men orkar inte riktigt lägga kraft på det ändå.. Man pussar på älskling. Man ska gå upp och äta lite kvällsmat för att sedan njuta av de två sista Lost-avsnitten på säsong 2.

Chockerande nog så är detta exakt vad som hänt mig idag, trevligt va?
Btw, kul studentpresenter jag och sälksling ska ge varandra va?



Jag ger honom säsong 3 och han ger mig säsong 4, bra va? haha, väldigt romantiskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0