Shopping i Strömstad

Tja, även fast man är vid havet och klappar på krabborna, så måste man ju faktiskt shoppa lite också.. Så det har jag gjort.


Nyckelring, Lalo (samma som mitt blåa blom-halsband om ni kommer ihåg? Fast då råkade jag skriva lolo eller ngot sådant, hehe)


Dålig bild, men Lalo är iaf populärt här hemma just nu.. Vill ha allt ungefär.. Både denna och nyckelringen ovan köptes i en butik i Strömstad som inte är någon kedja, men Lalo säljs på lite olika ställen tror jag. I Lerum finns de i en affär vid Servett och Skohuset!


Adidas kommer alltid vara nr1 för mig! Denna köptes vid Sportshopen!

Kommentarer
Postat av: Frida

sportshoppen är bäst! finns vid mitt land med ;)

2010-05-06 @ 20:11:15
URL: http://fridaamanda.webblogg.se/
Postat av: Camilla

Såg allt tröjan i skolan idag, supersnyggt! Jag vet inte hur länge jag har spanat in den gröna, men aldrig köpt den ändå, haha!

2010-05-06 @ 23:06:42
URL: http://camillajacobson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0