Bal 2010

Bal igår! Oj vad trevligt det var! Alla var jättevackra och det var en härlig stämning. Sedan att ett bord int kan bete sig som människor är en annan femma. Jag menar, skrika och gapa och sjunga vid maten kan man göra på studentfester och studfentskivor och så, men fan inte på balen. Sedan att de ropar håll käften när folk håller tal som inte handlar om dem är jävligt respektlöst. Men struntsamma, vet inte ens vaför jag skriver detta, de bryr sig inte direkt ändå. Och de läser nog inte min blogg heller, hehe! Men annars var det jättetrevligt. God mat, bra dans och allt!

Jag har inte lagt i bilder från min kamera än, så nedanstående bilder är bara Patriks och de som man tog där med en fotograf, så det är typ vara bilder på mig.. Därför blir det inte jättemånga här nu.. Lägger upp fler på mina vackra vänner när jag orkat lägga in bildena på datorn!


Frisyren som bästa sis fixade på mig!


Tja, hon fixade allt i stort sätt.. Bäst är du!


Jag och älskling. Ros hade han köpt och allt!


Puss


Höhö, snyggt..


Min vackra pojkvän!


Framme vid Valand (bild tagen av någon för Lerums hemida)


Inne på Valand! Fotograf tar kort (för BalTV.se tror jag)


Bilder från resterande kvällen finns på min kamera, men de kommer som sagt när jag orkar! Håll ut!

Tack alla för en underbar kväll! Tack Putte för fotografjobbet, tack sis för hår och smink och tack mamma och pappa för att ni finns! Och tack Kimberly och Towe som fixat allt så bra! Och tack mina vänner och framförallt tack min älskade pojkvän. Det finns ingen som du!

Det var verkligen som Askungens bal, förutom katastrofen med midnatt och det.. Vi åkte hem vid halv 4 me Oscars bror (tack för det!) efter ett snabbt besök på Donken där vi träffade en full man som ville köpa mat åt oss så vi inte skulle vara hungriga.. Men vi tackadr vänligt nej och köpte själva..

Jaja, jag är fortfarande trött, har inte sovit ordentligt än.. Men det löser sig!
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0