Mina kära vänner!

Imorse var jag deppig. Deppig över att ta studenten imorgon. Deppig över att ingenting kommer att vara som det är nu längre. Deppig över alla vänner man inet kommer träffa varje dag längre. Därför kommer jag skriva en-två rader om mina närmsta vänner som jag kommer sakna oerhört mycket nu när sommaren tar vid och senare när jag ska upp till samernas värld (typ..).

Älskling -
du är ju allt, men du kommer ju faktiskt inte ändras för mig. det enda som är konstant. vi kommer inte ses varje dag i skolan, men varje dag i vårt hem.

Emelie - Bästa vänner från nollan? Vi har glidit ifrån varandra en aning nu på gymnasiet, eftersom vi inte går i samma klass längre, men vi har ändå våra stunder och du är alltid betydelsefull! & just det, Disney ftw! Du är barnslig på samma sätt som jag, och älskar det! Finns det något bättre egentligen? Du är dig själv, och vad finns det som är finare än det? Ingenting.

Lovisa
- samma som ovan, bästa vän sedan nollan. Vi har även vi glidit ifrån varann en aning, men de stunder vi fafktiskt har tillsammans är ändå alltid helt otroliga! Vi delar alltid på skratt och när jag är med dig så är jag verkligen mig själv. Man behöver inte vara någon annan med dig, för du är själv så äkta!

The rest of Lester - Tv-spel hos Emelie var väl det 7-9an bestod av i stort sätt, men det var med er, Lester, och det är helt otroligt vad roligt vi hade! Jag älskar er alla! Skolgången med er gjorde allt jävligt roligt!

Maria + lillkillen inuti barbamagen - Nicky, nicky, nicky. Det här borde vara ett inlägg för sig. Du är ju trots allt min syster. Du flyttade också direkt efter gymnasiet, och jag blev kvar hemma utan dig när jag var runt 11-12 år. Det är 6 år mellan oss (nästan7), och det har gjort att du har blivit så mycket mer än bara en syster för mig. Du är min förebild. Du gör inget dumt, och du har skapat dig själv ett helt fantastiskt liv, och jag kan bara hoppas att jag får uppleva något liknande! Om allt går som planerat blir det ju en flytt till höst, och det betyder att jag inte kommer kunna ta del av Jonathans uppväxt. Det gör ont i hjärtat att inte kunnda hjälpa dig under de tre åren lika mycket som jag gjort med Musse. För det är inte jobbigt att hjälpa till, det är mer en ära. Jag älskar din son, och jag vet att jag kommer älska han som kommer snart också, även fast vi inte kommer ses så ofta! För om din son bara har ett gram av dina gener, så går det inte att inte älska honom.

Patrik -
Jag gav dig ingen lätt start. Jag ogillade dig i början, fast inte på grund av den du var, utan pga hela situationen. Det vet du nog också. Men du är verkligen som brodern jag aldrig hade, och jag är så stolt över hur du tar hand om mig, om maria och rasmus. Du är en fantastisk pappa och du är en fantastisk bror. Och jag lovar, jag ska försöka titta på några filmer du rekommenderar...

Johan - Har redan skrivit om Johan allt för många gånger känns det som, och vi har även pratat om det du & jag. Så du vet redan att du (&johan) är det bästa som hänt mig under gymnasietiden. Du är en av mina bästa vänner, och det ska inte en student eller en flytt få ändra på!

INT3 - Alla i INT3, ni är helt underbara, och även fast jag inte skriver ut alla era namn, så är ni betydelsefulla allihop! Lycka till i livet mina INT-systrar och INT-bröder, fast jag tvekar inte en sekund på att alla kommer lyckas!

Musse - Musse kommer att få ett eget inlägg, för det går inte att skriva det på några rader. Det kommer komma upp efter detta!

Mamma och pappa ska inte känna sig exkluderade, utan jag väljer att inte skriva om er, för jag kommer inte behöva sakna er. Ni finns alltid med mig, och ingen av oss kommer låta det ändras.

Jag älskar er alla! (Jag vet att jag är löjlig, men det är lite sorgligt just nu bara...)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Aww Emma! Du är allt för go du ^^ kommer givetvis sakna dig massor! Jag hoppas verkligen du får det bra dit du flyttar och med skolan och allt!

2010-06-03 @ 20:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0