Fokusera på annat istället.

Nu ska jag åka och tanka bilen. Annars kommer jag inte till jobbet imorgon, haha! Man kan ju vara miljövänlig och ta tåg, men screw that! Tänker inte gå upp typ en timma tidigare för att ta tåget för att en minimal mängd koldioxid och annat släpps ut från bilen. Nepp, icke sa nicke. Fast så får ju inte alla tänka... Men Västtrafik får faktiskt skärpa sig rejält innan jag börjar ta tåg.. Alltid försenat. De bidrar ju mer till utsläpp, eftersom folk inte kan ta tåget när de alltid tabbar sig. Faktiskt.

Nej, mina tankar om miljöhotet kan vi ta en annan gång, jag har ganska starka åsikter angående det där. Kan ju nämna några ord som en liten touch på mina åsikter om det; Skrämselpropaganda. Överdrivet. Pengar, pengar, pengar (tänk vad folk tjänar pengar på att skrämma upp er lite?).

Vissa tycker säkert jag är jättehemsk som tycker så här. Men folk tycker ju att det var fel av Folkpartiet att införa svenskatest för invandrare. Det kan jag inte förstå. HUR KAN DET VARA FEL? Lär er språket, så blir allt mycket lättare för alla. Det är inte rasistiskt, förnedrande eller fel på något sätt. Men det är en annan punkt jag har väldigt starka åsikter om. Kanske kan skapa en kategori om politik där jag tar upp mina hjärtefrågor? Hmm, tåls att fundera på. Fast jag blir så arg när jag pratar om sånt där.. För alla är så himla känsliga om allt. Sluta överdriva så jävla mycket.

Detta kan vi som sagt ta någon annan gång! Skriv gärna om ni tycker det verkar som att jag är helt ute och cyklar! Kul att höra era åsikter också.

Kommentarer
Postat av: Winald

hehe. Du är ute o cyklar helt. räcker så.

2010-07-28 @ 11:14:27
URL: http://groomingmocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0