BodyCombat, haaaaiiiia!

Jag har varit vaken sedan 8 för att inte äta för tätt inpå träningen! Nu bär det av till gymmet för att träna BodyCombat! Det är en blandning av box, karate, Taekwondo, tai chi och Muay Tha. Men man gör allt liksom i luften och så gör man kombinationer så det blir ett program till slut med sparkar och slag på olika sätt.

Jag har bara provat det en gång innan och det var jättelängesen. Då vart jag jättebesviken på instruktören, men det var en instruktör från ett annat gym som de hade lånat in då. Han sa inte vad som skulle hända och som ny är det då inte lätt att hänga med.. Men hoppas att "original-instruktörerna" sköter sig bättre den här gången! Men det brukar de göra på andra pass iaf, så vi får hoppas på det bästa!

Idag följer Patrik med mig på BodyCombat, det är hans första gång så det blir extra rolig träning idag!

Wish us luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0