Award!

Camilla gav mig en award och jag kan inte göra annat än att följa den! :)

Du som får denna award ska:
1. Kopiera awarden på din blogg

2. Länka till personen som gett dig awarden
3. Berätta 7 intressanta fakta om dig själv
4. Välj ut 7 andra bloggar du vill ge awarden till
5. Länka till deras bloggar & kommentera hos dem att de har en Award att hämta.

Okej, ready? Cuz here they come!

1. Kakor är det bästa jag vet. Jag kan äta mer än ett helt Ballerina-paket själv.
2. Jag är oerhört mån om mina tänder (trots punkt 1); jag tandtrådar, borstar och tar flour 2 ggr per dag. Sedan borstar jag utöver det ett antal ggr ibland också. 
3. Mitt morgonhumör är hemskt. Jag bli så jävla arg så fort någon pratar med mig.
4. När jag var lite ville jag bli trollkarl.
5. Just nu är jag helt fast i Paradise Hotel (tv6play). Det är så fruktansvärt patetiskt, men man kan inte sluta titta.
6. Jag tror på astrologi, att vi påverkas av stjärnornas placering etc. (dock inte till 110%)
7. Jag har lättare för att umgås med killar än tjejor.


Jag ger awarden till: de 7 första som tittar in! (camilla tog ju alla jag känner typ >< ..)


Kommentarer
Postat av: ann-lo :)

hejsan :)

allt bra ?

kram ann-lo :)

2010-02-17 @ 22:59:00
URL: http://annloyouknow.blogg.se/
Postat av: ann-lo :)

svar: va bra :) jo tack allt är fintfint med mig (:

kvällen tillbringades med hela familjen framför teveskärmen :) hur har din lördagskväll varit då ?

kram ann-lo :)

2010-02-21 @ 01:26:55
URL: http://annloyouknow.blogg.se/
Postat av: Major W

En otippad som fötjänar ett award. haha

:-)

2010-02-24 @ 17:27:23
URL: http://groomingmocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0