Lite mer jul

Nepp, nu höjer vi stämningen här lite! Ni som läser måste ju tro jag är djupt deprimerad, men det är jag verkligen inte! Jag älskar mitt liv. Jag älskar mina vänner, jag är tokkär och jag har sjukt kul här. Det är bara det där med framtiden som gnager hos mig, och det är tungt nu när tentorna närmar sig (har en tenta på onsdag, och en på torsdag. Den nya kursen börjar på torsdag också. Så det är lite mycket som ni kanske förstår).

Men nu släpper vi det för ett tag. Nu får ni massa bilder istället! ;) Mamma och pappa skickade ju upp en låda med massa julgrejor och massa mer!





Lite julstämning i alla fall!


Nu Jenkan, ska vi åka skridskor :D


Lester fick komma upp!


Äntligen har affärerna fått in vatten i alla fall! Så skönt att slippa koka skiten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0