Tidsinställt inlägg!

Ja, nu är jag ju förhoppningsvis i luften om allt har gått som det ska. Hoppas att vädret inte krånglar, men det borde det inte. Inte hr uppe i alla fall. Det är i så fall mellan Arlanda och Landvetter. Men är hellre fast i Sthlm än här faktiskt. Då kan man ändå ta in på hotell och fira jul där, haha. Vad pessimistisk jag är, klart vi kommer hela vägen hem!  Jag hoppas att Andrea och Jennifers pojkar har kört ordentligt i snön också och kommit fram ordentligt. Men det har ni, right? Klart ni har! Hihi.

Snart får jag träffa min familj som jag saknat så. Blir nog pappi som hämtar mig, men jag ska köra hem. Är så sjukt sugen på att köra bil. Kommer köra hela tiden när jag är hemma. Så skoj. Jaja, skulle bara säga hej och om jag kraschar så vet ni att jag älskar er!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0