Tick tock

Nu vänder det igen. Skolan går bra och jag mår så sjukt bra. Är så lycklig idag, och jag vet inte varför. Troligen för att jag vet att om två dagar har jag redan varit i luften och landat på Landvetter för längesen, har kanske somnat tillsammans med Musse eller bara julstökat med mamma och pappa. Vilken lycka. Hihi!

Imorgon är sista pluggdagen jag och gruppen har tillsammans innan vi skiljs åt. Visst, vi har mycket kvar att göra, men vi har en stomme nu. Och det känns bra, för då kan man ta ledigt med gott samvete den 23-26. Sen den 31/1 också såklart. Underbart! Nu ropar nu älskling på mig, han har en överraskning. Hm, spännande, haha. Jaja.

Ha en fin kväll i alla fall, eller god natt kanske jag borde säga nu  när jag såg vad klockan var. Oops. Jaja, sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh, vad härligt att allt känns bra. Du är väl värd ledighet nu efter allt intensivt pluggande. Man vart ju lite orolig ett tag. Ta hand om dig Emma och ha en toppenbra jul!

2010-12-20 @ 23:43:52
URL: http://camillajacobson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0