Fjärde

Varför känns det alltid som att klockan ringer 2 minuter efter att man somnat? Galet. Jaja, idag blir det megaplugg igen, bara två hela pluggdagar kvar nu så. Får hoppas att flygen går som de ska när vi ska hem på onsdag i alla fall, för nu är jag så taggad på att komma hem. Igår var vi på Frösön hos Johans mormor och morrfar och hälsade på. Jag har ju inte haft tid att träffa dem sen vi typ flyttade hit, så nu fick jag ta mig tid innan vi åker hem. Blev lite minijul med fika och mys så det var skönt att vi kom dit. Behövde nog lite miljöombyte eftersom vi pluggat hos mig hela dagen! Så det var behövligt.

Men nu börjar plugget igen. Hoppas ni har en bra dag allihopa, och att den är lite lugnare än vår.
Och glöm inte att tända fjärde ljuset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0