Åsikter, åsikter..

Sverige vann över Norge. Grymt gjort! Skulle bara nämna det. Och att jag är sjukt trött. Sen vill jag också säga att jag tycker det är löjligt snack om Kronprinsessan Victorias gravid-klänning. Come on. Är hon gravid så är hon det, vänta tills hon säger det själv då. Är hon det inte är media bara sjukt elaka mot henne som säger att hon är det. Vem vill höra att man är gravid om man inte är det? Stackars designer också i så fall. Haha, jaja.

Kan lika beta av den andra stora nyhetsgrejen också då. Bombgrejen i Sthlm är ju lite scary. Men också nyttigt kanske på ett sätt. Så vi förstår att Sverige inte "lever i en Astrid Lindgren värld längre" som han på tv4 så fint sa det idag! Vi är faktiskt en del av världen och Europa, och då händer sånt här. Snälla, missförstå mig inte nu, jag tycker självklart inte det är bra att det händer, det är jättetragiskt och skrämmande och det ska inte behöva hända. Men att folk springer fram till bilen när den exploderar visar ju bara vilket tryggt land vi levt i hela tiden. Ett terrordåd är inte direkt det första som poppar upp i huvudet. Men herregud vad jag hade sprungit för livet därifrån. Jaja, nog om det.

Nu ska jag göra något mot min huvudvärk, gissar på att sömn är ett ganska bra medel. Så vi hörs imorgon! Sov så gott allihopa!


Källa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0