Vi lever

Wie, vi kom fram igår eftermiddag! Idag har vi bara fiskat lite och tagit det lugnt än så länge! Så härligt. Musse sitter just nu med Johan och leker med lego i Storstugan, medan jag bloggar. Låter väl bra? Haha!

Kan ju tyvärr inte lägga in bilder nu, för använder datorn som finns här.. Men när/om jag tar ner mammas dator så kan jag ju lägga in lite bilder under tiden.. Varför tog jag inte med min dator för? Hm, jaja. Tänkte antagligen att jag ska komma bort från datorer och liknande när jag är här, haha! Så bra gick det. I alla fall, imorgon ska vi till Östersund, för att titta på vår möjliga framtida lägenhet. Ska bli skoj att få se den så vi kan bestämma oss om vi vill ha den eller inte. Så jag ser fram emot imorgon!

N ska jag leka med lego med de andra! Måste bara säga att jag hatar flugor. Alla flugorna och myggor i hela Härjedalen har tydligen något avtal om att alla ska flyga och sätta sig på mig. Fy, vad elakt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0