Not really my cup of tea (haha)

Såg precis första avsnittet av Toppbloggarna, ni vet serien där Kissie och Jackie Ferm åker på en resa tillsammans för att typ.. bråka? Har tyckt att det verkat lite B och smålöjligt, och hoppsan så rätt jag hade. Första avsnittet var helt meningslöst. Det hände absolut ingenting av värde, och jag hade hellre fortsatt rensa mina lådor än att se det nu i efterhand faktiskt.. Men men, man får väl se om det händer något mer i nästkommande avsnitt om jag nu tar mig tid till att titta på dem. Tycker bara det känns lite löjligt att det är vuxna människor det handlar om. Som ska festa, göra bort sig och bråka. Och att det är en 30-40 årig man som startat igång hela serien; Poppe, eller vad heter han? Han som alla bloggare skriver om, både positiva och negativa ord har jag läst om honom.. Men i mina öron verkar han helt sjuk. Bygga en karriär på 15-20åriga bloggare, eh nej tack. Skaffa ett liv istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0