Jag är för bra för att vara arg på

Rasmus och Jonte kom hit för att Maria skulle klippa sig.. Vad mysigt tänkte jag, men Rasmus hade andra tankar. Han var helt anti-mig idag. Jag fick inte ta ut honom ur bilen, fick inte mysa med honom nånting, jag fick knappt klappa honom på huvudet. Men efter ett tag så märkte han att  han behövde mig för att sätta igång ett nytt avsnitt med kalle anka.. Så då var han tvungen att ropa på mig.. Sedan gick vi på promenad (men då fick jag absolut inte köra hans vagn) och efter det så ville han leka med mig.. Då blev jag jätterolig helt plötsligt!

Så det blev ju bra till slut. Vi lekte tjuv och polis, tog kort på datorn och lyssnade på Manboy. Super! Nu väntar han på mig där uppe så ska allt ta och vara lite social. Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0