Jag är fast i den unga överklassen

Ja, ni läste rätt. Jag är helt fast i den unga överklassen, ni vet det danska programmet som ska vara typ som en dansk version av The Hills känns det som. Men det är så uppenbart att det inte är en reality-serie utan allt är så påhittat så det nästan är sorgligt? Ja, precis. Den serien har jag fastnat för. Började titta och tänkte för mig själv; men vad patetiskt.. Men sedan tittar man ändå några fler avsnitt och även fast jag fattar att det inte är på riktigt, så vill man ändå att Line ska sluta umgås med Louise och man tycker att Louise förtjänar att Mathilde träffar Adam.. Haha, vad löjlig jag är. Men men..


Kommentarer
Postat av: - - - MENIVER - - -

härlig blogg du har (:

2010-08-17 @ 15:00:08
URL: http://meniver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0