Freak

Vet ni vad jag kommit på att jag kommer sakna? Att bo i ett tvåvåningshus. Varför tänker ni. Men det ska jag berätta. Det är nämligen så att varje gång jag ska upp eller ner för trappan så blir jag som ett barn. Ibland springer jag upp för trappan så fort jag bara kan, och ibland går jag så att stegen blir som en melodi. Star Wars brukar vara en favorit. Eller så kan jag försöka gå upp på kanten bredvid och inte nudda själva trappstegen. Eller så kan jag försöka ta ett så stort steg som möjligt. Jag får för mig en massa roliga saker när jag går i trappan..

Det kommer jag sakna. Vad jag är konstig..
Nu ska vi åka och hämta släpkärran, iiihhh! Spännande!


Kommentarer
Postat av: FAAKIE WWW.FAAKIES.BLOGG.SE

:))

2010-08-24 @ 12:22:13
URL: http://faakies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0