Tema idag! ;)

Har ju glömt säga det, men min älskling är för underbar. När han var i Sthlm så kom han hem med en liten present. Och vad var det om inte min Twilight-encyklopedi. Så roligt! :) Och så himla fint att han tänker på mig min lilla älskling!

Och kom ju på att jag även inte berättat nåt om påsk. Vi spenderade i alla fall långfredagen i Ramsjö (jag, johan, jennifer, jonas, andrea, andreas, andreas föräldrar, jennifers föräldrar, jennifers syster och systerdotter mfl). Där vart det massa stoj och skoj. Fast vi tjejer förlorade kubben, det var lite synd faktiskt.. men vi hittade ju påskägget efter massa letande! Och jag tog även igen förlusten då jag på lördagen blev påskmästare! Jihuu! Så nu måste jag dit nästa år och försvara min titel ;) Men det gör jag så gärna, tycker et är så mysigt där. Och Jennifers familj är bara för härlig, man känner sig som hemma på en gång! Mys!

 

NU ska jag försöka sova ;)

good night, sleep tight, and don't let the bedbugs bite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0