AAAAAAAAAAAHHHHHHHH

En tidig morgon med en löptur på morgonen, sedan skola, shopping (ska visa er sen, sparade idag 750 spänn, nice) och sedan matlagning med Jennifer. Trerätters vart det. Å Andrea kom sen. Vi mumsade på maten och tjötade som aldrig förr. Bilder kommer imorn, ska sova nu.

MEN MÅSTE BARA SÄGA EN SAK. JAG ÄR HEEEEEEEEELT FÖRSTUMMAD!! MIN FÖRE DETTA KLASSKOMPIS ÄR I AUSTRALIEN NU, OCH HON HAR TRÄFFAT ROBERT FUCKING PATTINSON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OCH HON HAR TAGIT ETT KORT MED HONOM!!!!!! JAG ÄR HELT UPPE I DET BLÅ AV DET HÄR. ÄR SÅ SJUKT AVUNDSJUK MEN ÄNDÅ GLAD FÖR HENNES SKULL SAMTIDIGT OCH ARG FÖR ATT JAG SJÄLV INTE ÄR DÄR. FÖRSTÅR NI?! DET ÄR LIKSOM ROBERT PATTINSON. HEELT GALET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ska försöka sova nu, kommer aldrig gå med tanke på adrenalinkicken jag fick av att se den där bilden, Sinnesjukt. Men får försöka sova, för täntke gå upp astidigt imorn (typ 6, halv 7) för en prommis eller löptur med älsklingen vid vattnet imorn igen, är så himla fint där då. God natt!

Kommentarer
Postat av: Pappi

Och vem f-n är Robert Pattington??

2011-05-07 @ 23:00:20
Postat av: Frida

What? haha, vem har träffat honom? sigge? hanna?

2011-05-07 @ 23:32:41
URL: http://fridaamanda.webblogg.se/
Postat av: Frida

What? haha, vem har träffat honom? sigge? hanna?

2011-05-07 @ 23:33:45
URL: http://fridaamanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0