Sverige?

Gymmet har avklarats. Sprang 30 min, sen när jag var klar så började ju Hellner åka sista sträckan, så då kunde jag ju inte sluta. Så då gick vi alla på löpband för att se hur det gick. Haha. Men silver är ju inte fel. Men den där jävla Northug alltså. AHHHH. Vad jag skulle vilja att han ramlade när han stannade innan mållinjen så Hellner kunde sticka fram skidspetsen och tagit guldet från honom. Haha. Nej, han är grym den där Northug. Men inte alls sportslig. Det gillar jag inte. Har ni sett på hans hemsida att man kan köpa t-shirtar med trycket "Sverige?" på? Kaxigt.

Jaja. Sen vart det lite styrketräning och sen relax. Och nu blir det tacos. Sen en tripp till Jenkan och mysa med henne och Andrea. Sen går vi nog hit och sen ska vi ut! Det är ju trots allt fredag :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0