Skrattretande!

Haha vilka problem man har ibland alltså. Min lilltå är ju bruten så jag har inte haft inlägg i min högra sko nu på ett tag. Så då hade jag smart satt in den vanliga sulan i min högra joggingsko så jag skulle ha nåt att gå på iaf. För jag tar annars ut de vanliga sulorna och sätter in mina inlägg istället. Men igår provade jag att ha inlägget i högra skon när jag skulle springa och det gick helt okej. Värkte lite i början, men det gick över. Men sen känner jag att det är ju alldeles ojämnt. Den högra skon såg ju helt proppfull ut jämfört med den vänstra. Så jag klagar i typ 300 meter och Johan bara suckar åt mig och säger att "men sluta nu, det ÄR ingen skillnad!". Men jag kände ju att det var skillnad. Men jag hade samma strumpor och allt i skorna ju. Och en svullen lilltå kan inte direkt göra att hela skon sitter tightare. Så jag släppte det för stunden, men störde mig ändå som sjutton på det.

Men några minuter senare kommer jag på det. Jag bara suckar av sån sjuk lättnad att jag kommit på det. Det var ju både sulan och inlägget i högra skon, medan i den vänstra var det ju bara inlägget som det brukar. Haha. Det var en sån otrolig lättnad när jag kom på vad det var, trodde ju jag höll på att bli galen, haha! Men tji fick Johan som fönekade skillnaden, moahaha! ;)

Vilka problem man kan ha i vardagen alltså. Otroligt jobbigt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0