Mums

Uoohohohohh... Är alldeles mätt. Var över hos Andrea och åt våfflor. Gott, men mättande som bara den. Jennifer kom dit också och nu är de ute på promenad i soooolen! Jag vill meeeeeed! Men tottetån tillåter mig inte riktigt än. :( Så typiskt att det är strålande sol och blå himmel när jag inte kan gå. Jobbigt man hare!

Annars då? Nja var i skolan på föreläsning imorse. Och nu vet jag inte vad jag ska göra. Jo, jag ska beställa en present till en viss liten kille som fyller år snart. Och jag tänker inte skriva vad för han läser ju faktiskt ibland och han kan lätt snappa upp just det där ordet så allt avslöjas. Så den karamellen suger vi på lite till. ;)

Får hitta på nåt med älsklingen nu så vi inte sitter inne hela dagen!

Puss på er så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0