De gillade inte mig...

Alltså vad är det här?? Jag, Jennifer och Andrea beställde kursboken exakt samma dag. Jennifer 10 min innan mig, sen jag och Andrea typ 20 min senare. Andrea tog nån miljöfrakt men jag och Jennifer tog samma. Vad händer? Jo, både Jennifer och Andrea får sina böcker idag, MEN INTE JAG!!! Tack för den liksom. Jäkla skit-adlibris. Jag och Andrea bor ju tillochmed i samma jäkla hus, så inte kan det vara skillnaden heller. Mystiskt. Postgubben kanske snodde min bok?

Jaja, får se det som ett tecken att jag helt enkelt inte ska plugga i helgen. Det bara är så. Får väl hitta på nåt annat att göra medan de sitter och läser då! Jobbigt... ;)

Love you! :love:

Kommentarer
Postat av: Syster

Oerhört snygg klänning måste jag säga ;)

2011-04-01 @ 05:56:16
URL: http://marianafors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0