Busy

Hej! Gjorde ett jättegulligt vidoinlägg förut men det vill inte laddas upp. Jaja, ni får nöja er med detta, trots att jag inte skrivit på länge. Men jag har haft fullt upp. Helgen kan jag göra ett eget inlägg för sen, med bilder och allt. Så här håller vi oss till nuet. Har precis kommit hem i alla fall, har jobbat. Eller ja, kommer ni ihåg när jag och jennifer gjorde det där med norskar? Det gjorde vi idag igen, fast med svenskar. Det är ett event där företag ska få ihop gruppen med olika övningar och skojsigheter, så då hjälper vi till genom att hålla i stationer där de får tillsammans utföra samarbetsövningar och liknande. Jätteskoj att se på faktiskt ;)

Och eftersom solen lyst så har det varit underbart att stå ute hela tiden. Och nu ska jag ut och springa. Kan ju inte sitta inne i det här vädret liksom. Sen ska vi (Jag och Andrea) nog till Jennifer för lite mys. Jag dissar Glee idag för dem, för Glee var ju så dåligt förra gången, haha. Finns repris ;)

Så här såg jag ut idag. Ni får inte se närmre för mina ögon var alldeles svullna. När jag vaknade var det som två pingisbollar. Jäkla pollen som ska komma fram.. Igår var det hemskt, ögonen bara rann och rann. Usch usch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0