Gamla godingar

Wopido, nästan hela Lester ska till Oscar idag (bara R som saknas)!! Så skoj att få träffa mina gamla älsklingar igen, wihu! Hoppas på en bra kväll, men inte allt för lång för ska vara i stan runt 9 morgonen efter för att ta bussen till Strömstad (mamma och pappa åker ju dit idag). Fast äsch, vem behöver sova?? Anywayz, får se om jag tar med datorn eller inte, är änna lite skönt att inte ha det, hade mest tänkt schteka faktiskt.. Men you never know! ;)

Nu ska jag göra mig iordning i alla fall. Förresten, eftersom jag är så korkad att jag glömde alla mina partyklänningar hemma så kommer jag se astråkig ut ikväll.. Får hänga i poolen hela tiden så jag bara har bikini, hihi! Jaja, ha en fin dag allihopa!

Ser ni vad jag utvidgade mina vyer på roadtripen?? Jag är i någonting som kallas... skog? GALET!

Saknar förresten mina Östersund-favvosar!! Ni vet vilka ni är :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0