Kalas, bal, fest, strömstad1

Mammi fyllde ju år den 8onde, och på söndag fyller pappi år, så ikväll blir det att mormor, morfar, farmor och farfar kommer hit och äter mat och firar lite. Mysigt :)

Igår var Johans bror på bal också, så skoj att se honom alldeles uppklädd och fin! Och imorgon blir det poolparty! En kompis (Johans kompis från början, fast min kompis pojkvän ;)) har fyllt 20 så det ska ju självklart firas!! :) Dagen efter det åker jag upp till stugan i Strömstad för att hänga där en vecka! GÖTT! Så nu vet ni mina planer om jag glömmer blogga några dagar, hehe!


Så här ser jag ut nu. Orange tjej (inte röd) med smycken från Lalo(/mammas smyckeslåda)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0