Dag 18 - Mina framtidsplaner

Jag ska vara en karriärskvinna i några år efter min utbildning är avklarad. Just nu är jag ju inne på nationalekonmi blandat med politik som jag skrivit innan. MEn efter att man klättrar så långt man vill i karriären så är det ju dags för vovve, villa och volvo. Typ i alla fall. Ska väl gifta mig och skaffa barn någon gång, men då är jag i alla fall över 26. Så det kommer inte än. Men när man får det, ja då ska jag försöka lägga massa tid på ungarna och ge dem så mycket kärlek det bara går. Så ska jag se till att de får se världen och uppleva massa häfitga saker. Det ska jag. Sen så jobbar man, uppfostrar barn och allt och så är det dags för pension. Då ska jag chilla. Har massa pengar och ska bara schteka. Resa och ha det gött!!

Bra framtidsplaner va?


Kommentarer
Postat av: Syster

Då är du iaf över 26, en pik till mig eller? :P Du får klättra snabbt =)

2011-06-03 @ 14:02:30
URL: http://marianafors.blogg.se/
Postat av: Emma

Hihi verkligen inte! Alla vill vi olika i livet. men 25 lät ungt och 27 gammalt ;)

2011-06-03 @ 19:01:17
URL: http://evdahlin.blogg.se/
Postat av: Loooohan

Haha liter fint det älskling ;P di får gjärna spara igop en pension till mig också, löneläget ser mörkt ut ! <3

2011-06-03 @ 22:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0