Färg och nostalgi!

Alltså, det här med hårfärg, ska det alltid vara ett mysterium? Kan man inte bara få veta; det här ska du ha alltid, inget snack om saken! Det börjar bli dags att färga igen (ja, det växer som ogräs!!) och även nu blir man lika sugen på att slänga i en brun färg. Det är så enkelt. Fast samtidigt är det inte det. Det är nästan fulare med ljus utväxt till brunt hår än mörk till blond. Tycker jag i alla fall. Jaja. Jobbigt att vara tjej ibland..

Men ska nog vara ljus ändå, trivs bra i det, och tror jag kommer göra det ännu mer med lite färg på huden i sommar. Då vill jag inte ha gjort håret brunt igen och behöva börja om. Det sliter ju en del.. Har iaf tänkt försöka slinga själv. Om jag vågar. För skiter det sig är det ju bara att gå till frisören så får hon fixa till det. Men hittar man en slingfärg som funkar kan man ju bara köpa upp ett lager så slänger man i det med jämna mellanrum. För det är inte jättekul att lägga ut 1000 kr på att fixa håret hos friösren när det växer så sjukt fort så man måste göra det stup i kvarten..

Vilka funderingar jag har va? Otroligt..


Ojoj, väldigt gammal bild! Men brunt hår i alla fall! ;)


Hade redan då svårt att bestämma hårfärg!


Jag och en bebis-musse!


Här slutade vi nian!


Mitt 2007 ;)

Haha, massa gamla bilder! Jag älskar det! Nu säger jag god natt! :love:

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag måste då säga att det klär dig sjuuukt bra med brunt hår, vilken bild! Och det hjälper dig säkert mer att få höra det, haha ;) puss!

2011-02-08 @ 09:00:27
URL: http://jenniferarvidsson.blogg.se/
Postat av: Emelie (puffen)

hehe jag tänker inte på att du har bytt hårfärg så ofta, du passar ju i allt liksom :) jag har ju aldrig ens vågat färga mitt en gång... saknar dig när jag ser de här bilderna! <3

2011-02-13 @ 13:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0