Planer

AAH
Vädret har varit så underbart idag och jag har varit så glad. Vet inte varför, allt har varit så fint bara! Ihh! Och på väg till och från gymmet har jag och Johan kommit på massa saker vi ska göra de närmsta somrarna. Vi ska:

- Vandra på Kungsleden, bara för att det är nåt man borde ha gjort
- Vandra i Nepal
- Cykla ner för Åreskutan
- Åka på vandringsresa till Mallorca
- Bestiga Kebnekaise
- Dra en charterresa för att vila från de tidigare resorna ;)

Hur kul låter det inte? Helt underbart. Sedan funderar jag på att istället för att läsa en magister här så läser jag ett fjärde år i Edinburgh. Eller i Storbritannien i alla fall. På någon Business school. Men det är bara drömtankar, kan lätt ändras :) Känner mig så äventyrlig just nu bara, haha!




Jämtlandstriangeln (Blåhammaren) förra året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0