Todays


Så här ser jag ut idag. Bara en adidas-tshirt och jeans. Inget skoj alls faktiskt. Men ska bara ner till badhusparken med Johan och checka läget och sen handla en lampa. Woho. Sen blire plugg för fulla muggar. Och sen lördagsmys.

Melodifestivalen är ju idag. Eller? Har för mig det i alla fall. Kan ju vara lite skoj kanske! Fast blir konstigt att inte åka till Tommy och Stina och tävla mellan familjerna om vem som har bäst smak och vem som har rätt vinnare. Nu får jag sitta och titta med Johan som är helt ointresserad. Jennifer och Andrea sviker ju mig i helgen. Andrea är i Vingåker och Jennifer i Gäddede (stavning?). Men det får funka, Johan får låtsas vara intresserad och sjunga med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0