Funäs och ösd

Åkte ju till Funäsdalen till mamma och pappa i torsdags. Åkte skidor och hade det allmänt mysigt bara. Men en grej som var så himla typiskt var att när jag gjorde världens vurpa (var säker på att jag skulle bryta både armar och ben) och när jag fallit klart. Ja, då svischar en snygg 20-24åring ner och lämnar staven till mig som jag tappat några meter upp med ett litet smått leende på läpparna. Tack för den liksom. Då var jag inte kaxig direkt, haha. Men vad jag ville komma fram till var att jag verkligen är sämst på att åka skidor. Jag har inte tålamod att åka långsamt och åka ordentligt, så jag åker fort och utan kontroll. Mycket roligare! ;)

I alla fall, åkte till Östersund på lördagen igen, och då följde mamma och pappa med. Så stannade de här över helgen. Vi åkte upp i Arcturan, åt på Pause (intern-grej ;)), kollade stan och massa mys. Sedan fixade vi ju extrarummet lite också, så nu finns där en säng och gardiner. Woho!



Tråkigt när mamma och pappa åkte hem igen igår.. Är så skönt när de är här. Nu saknar jag dem jättemycket, Men så är det väl, vuxenlivet :P

Kommentarer
Postat av: lisacorneliaa§

superfin blogg :)

2011-02-01 @ 13:54:31
URL: http://lisacorneliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0