Juldag

Woop, idag är det julafton för mig. Ska bli mysigt! Kidsen med päron kommer snart hit så ska vi nog ta en promenad och sen basta (hoppas jag? tradition!!). Sedan kommer mormor och morfar och det blir maaaaat! :) sen blir det julklappsutdelning, MEN utan tomte.... blir ju helt fel om tomten kommer idag igen? Kommer ju fövrirra ungarna till max, så han lämnade helt enkelt kvar några här igår ;)

Hur som helst. Så här kommer min vecka se ut nu framöver:

Måndag: Farmor och farfar kommer hit på middag. Kanske snor med mig Maja till stan innan?
Tisdag: Utgång med mina kära vänner!!
Onsdag: Ligga halvt död?? Eller sno med Maja till stan om hon inte ville i måndags
Torsdag: Jobba
Fredag: Jobba
Lördag: NYÅR! Till frisören på förmiddagen och sedan skåla in det nya året med mina fina vänner!!
Söndag: säger sig självt.... Sedan hoppas jag vi (maja, putte & jag) lyckas övertala mamma å pappa att göra den middagen vi alltid brukade äta på nyår innan vi började fira på annat håll. SÅ GOTT! Snälla snälla snälla.....
Måndag: Jobba + flyga till sundsvall!!

Så ser det ut, hoppas det blir bra :) Ha en fin juldag allesammans!! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0