Stråket 2011

Haha, kom på att jag inte lagt upp några bilder från stråket, men anledningen är helt enkelt att jag inte har några bloggvänliga bilder, haha. Njädå, några ska jag nog kunna skrapa fram!




Från middagen på Marité :)


Det här åt vi :)



Sötnosen!


Haha, censur på mig, yes!! fastnar inte på bild på kvällar alltså...


Vi tog ungefär 10 bildern här, alla är jättefula/roliga (=icke bloggvänliga), men här lyckades vi väl? På Sommarlandet :)


Vaknade ju med den här prinsen på magen några morgonar! Så gosigt! Sambo!


Och så här kunde ju vissa dagar spenderas medan de andra jobbade. Haha, livet är allt bra rättvist ibland ;)

Och så här dåg jag ut några av dagarna!

Och det var alla hyfsade bilder jag hittade! Men det får ni leva med :) Och hade jag varit frisk på fredagen hade ni haft massor av Eric Saade-bilder nu men tyvärr.. Men men ;) nu ska jag äta mörk choklad, det förtjänar jag. Varför vet jag inte, jag bara gör det, hihi!


Kommentarer
Postat av: Denise

Jsg saknar er!

2011-08-03 @ 20:06:21
URL: http://lugnnukryddan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0