Update

Ojojojojj, nu har jag inte skrivit på länge. Så det kan gå. Jaja, vad är nytt? Jag är i Östersund igen. Skönt på ett sätt men saknar mina snuttar å min syster och vänner och alla hemma. Och mamma och pappa som jag inte ens fick säga hejdå till för de var på kryssning. Men de kommer ju hem idag så då får jag prata med dem på telefon! Wiie.

Annars då? Vi hade shopping-dag igår. Men inte var det jag som shoppade, utan Johan. 2 byxor, 2 tjocktröjor, en jacka, 2 t-shirtar, skor och massa skoj. Jag fick med mig en klänning,  2 par skor och lite grejor från The Body Shop. Skorna var lite roligt. Hittade två nästan likadana, men i olika färger. Och jag kunde verkligen inte bestämma mig vilka jag ville ha.. stod jättelänge men bestämde mig till slut. Men när jag kommer fram till kassan frågar kassörskan: ska du bara ha ett par? Du får 2 för 1 idag. Jaha, tack för den tänkte jag och kunde glatt välja båda färgerna!! Och inte nog med det, de var också nedsatta med typ 500:- också redan så fick båda paren för hur lite som helst. Woop woop!

Hmm, vad mer finns att berätta. Nollningen drar igång på måndag. Epic kommer det bli. Hoppas jag. Och idag får jag träffa min Andrea :love:. Äntligen! Men nu ska vi fortsätta med städningen. Och har tvättid vid 3. Bläää, hatar det. Jaja, så är det. OCH JUST DET. Igår vart vi bjudna på middag på Frösön och vad fick vi? SURSTRÖMMING!! AAh, galet! Luktade ju blä. Men smaken var väl.. typ salt? Men jag blev så äcklad av allt gojs och ben och skit runt om så jag smakade men sa sen vänligt nej tack :p kan ju inte gilla allt! Jaja, back to städning nu!

Men först får ni lite sommarbilder att titta på medan löven utanför snart faller ner på marken... ;)







Kommentarer
Postat av: sɑɴɴɑs ʀυм

Sv, jo jag vet, jag har varit i kontakt med några studier och de säger ju det att den kommer liksom slitas bort.. så jag vet inte riktigt hur jag ska göra, för jag vill såååå gärna ha den där nere...

2011-10-11 @ 19:07:09
URL: http://sannasrum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0