Date ikväll!

Dagen blev rätt bra ändå trots min pessmism imorse ;) har varit okej mycket att göra på jobbet, men har haft väldigt kul. Patrik är tillbaka och det var skoj! :) Och jag mår mycket bättre också! Wiie! :)
Inte nog med det, min älskling ska bjuda mig på date idag. Ikväll har vi hela hans hus för oss själva så vi ska äta middag, dricka vin, äta ost och kex och ha det så mysigt. Är han inte för underbar? Det bästa är att jag inte kommer behöva göra nåt alls, hihi! Sötnosen <3
Men först ska jag duscha och leka och gosa med mina älsklingar som är här!! Jonte är så stoooor! Bara på en vecka, helt galet ju! Och han går hela tiden nu, inte något konstigt med det. Är så stolt att den gången då han började gå utan att liksom "råka ta några steg" var när han gick mellan mig och Maria. Åh, stolt moster!
Nä, nu duschen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0