Tankarna flyger.

Jag är så tankspridd idag. Tankarna bara flyger iväg och jag kan inte fokusera. Märkte det när det tog ungefär 4 timmar att få fram två frågor utifrån en bok. Liksom hallå?! Hatar när det är så.. Speciellt när jag vet vad som gör mig tankspridd också, men det tar vi inte upp här. Lite hemligheter måste man ju få ha också, eller hur? ;)

Förresten, så är det en granne som tydligen har bestämt sig för att ha sånglektioner på kvällarna. Varje kväll hör man henne sjunga så fint så hela byggnaden hör, haha! En gång sjöng hon så högt att det lät som att hon var i samma rum som mig. Då bankade jag på väggen av ren frustration (jag kunde inte höra tv:n.. eller nej, vi har ju ingen tv, eller? shhhh), och då blev hon tyst.. Lite elakt av mig kanske, jag menade egentligen inte att hon skulle höra det, men tydligen så.. Så kan det gå. Men nu har hon iaf börjat igen. Det är ju tur att hon sjunger fint i alla fall..

Nu ska jag sova! Upp imorgon för föreläsning och arbete med PMgruppen. KUL KUL CYKELHJUL!
God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0