Rösta idag!

Idag är det ju söndag, vilket vanligtvis är vår tvätt-dag. Likaså är det idag. Så klockan ringde och det var bara tt gå ner och tvätta! Men för att jämna upp det gick vi och shoppade lite, hihi! Visar sedan vad jag köpte, ska ha ett inlägg om det för jag har upptäckt en rolig sak om de saker jag köper, haha! Förklarar sen..

Nu är det städdags och sen blir det lite plugg. Har även blivit inbjuden till valvakan med LUF, men jag vet fortfarande inte om jag ska gå.. Vill egentligen, men känns konstigt eftersom jag aldrig träffat dom här och så dyker jag in när allt är klart liksom. Jaja, får se!

Hörs sen!
Och förresten, hoppas ni ALLA röstar idag! Det är näst intill en skyldighet att rösta tycker jag, även om ni bara röstar blankt. Bara ni pallrar er dit och lägger i de där papprerna. Det är ett krav föra tt ni ska få läsa min blogg! Haha! Jag röstade igår förresten, om jag glömt säga det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0