Osammanhängande text? JA

Jag gick till sopptorsdagen trots allt. Det var ju lite inre motsättninger om man säger så, så jag ville egentligen inte gå dit. Men grym som jag är så tänkte jag att; ne de klarar sig inte utan mig. Eller? Nej, inte riktigt så låg det till, men i alla fall. Jag gick dit, jag hade kul, saker och ting löste sig och tja, det var väl ändå bra att jag gick dit! Fick ju träffa lite trevligt folk om inte annat!

Men klockan är ju halv 11 och du är redan hemma, då kan det ju inte vart så kul? tänker ni kanske nu. Men jag ville faktiskt hem och det var ju lite mer dött idag än förra veckan. Så min snygging kom och mötte mig så gick vi hem. Men jag fick lova att inte gå tidigare än 00 på introsittningen på lördag. Så då kör vi all-in!

Jaja, godnatt.
BTW, fick en förfrågan om min affärsidé ikväll också, men jag hade inte lust att dra den då. Men nu känner jag mig lite givmild (eller är det det där vinet som pratar?) så imorgon får ni ett inlägg med min affärsidé! Deal?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0