Lite skillnad

Klockan är 7 och jag är fortfarande i skolan.. How sad am I? Haha! Vi har jobbat med PM-gruppen och sedan satte jag mig och försökte fixa mitt Nike+ Sportband. Hade ju seriösa problem med det igår, datorn höll på att slängas ner från balkongen, helt seriöst. Men så kommer man hit och det går på två sekunder. I love it!

Så tre, ni kan inte sova lugnt, för nu vet vi att det är erat fel alltihop. Grymt bra jobbat, haha! Nejdå, en chans till ska ni få, men om ni inte löser det då så ska vi göra allt för att byta bort er.. Inte för att det kommer gå, men man kan ju alltid försöka!

I alla fall, nu ska jag bege mig hemåt.. Min älskling står nog i köket och lagar mat, det gillas starkt!
Ha det fint så länge! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0