Hard work

Jag har en affärsidé. Äntligen har jag kommit på något som jag faktiskt kan vara rätt stolt över att presentera på seminariet. Skönt! Men mer om det sen, vill inte avslöja något än!

Ikväll är det sopptorsdag. Låter konstigt, men det är så varje torsdag (tror jag..). Alla kommer till Oscars (studentkårhuset) och man äter soppa, dricker sprit och har roligt. Det är lite live-band, öppen scen (något för mig? inte? hepp, okej) och lite sånt! Så det kan blir bra, om det inte blir för stökigt bara. Låter som en 40-åring nu, men jag gillar inte stora folkmassor om det blir stökigt. Då får jag panik och går hem, haha! Men min älskling ska ju faktiskt dit också idag, så jag kan ju alltid rymma till honom om det blir för galet (vilket jag inte tror att det blir, eftersom de hållt på med sopptorsdag i flera år verkar det som!).

Jaja, det blir nog roligt. Nu ska jag skriva ner alla mina idéer till min affärsidé för att sedan göra mig i ordning! Hoppas ni får en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0