Fest blev till träning

Vår ramsa, "OH AH EKONOM, SÄG OH AH EKONOM!" har blivit känd här. Eftersom att vi är coola så blir alla avundsjuka och gaddar ihop sig emot oss. De sjunger ramsor emot oss. Det betyder SUCCESS! Haha! Och trots det så vann vi stafetten idag, ojojoj! Så enkelt. Segern skulle firas med fest hos Anton, men jag bangade det idag. Jag väljer istället att nu gå ut och springa, för att sedan äta tacos framför tv:n med älsklingen. Är alldeles för trött idag, gårdagen var alldeles för bra!

Jaja, nu ska jag hoppa i träningskläderna! Ska bli en riktigt sund människa nu hade jag tänkt. Men hur går det ihop med nolleveckorna? En rejäl utmaning med andra ord.. Ha en grym kväll allihop! Speciellt mina kära ekonomvänner och LESTER där hemma! Emelie, jag tvekar inte på att du kör på till 1000%!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0