Det är inte lätt när det är svårt

Idag är en sån där svår dag. Jag ska plugga, massor. Älskling är borta - hela dagen, hela natten och hela morgondagen. Fy. Jag klarar inte av att sova utan honom inatt.. Bläh. Sedan funderar jag på att köpa nya löparskor, mina är helt utslitna. Men det svider i plånboken, så jag får se.. Jaja. Får väl se vad jag hittar på. Kanske ta en fika med en snäll själ? Vi får se!

Nu ska jag plugga i alla fall! Skriva klart min affärsidé och läsa igenom alla kapitel vi ska ha läst i boken + det vi ska gå igenom nästa föreläsning så jag är beredd. Nu ska jag ligga ett steg före!


Kan ju roa mig själv genom att göra fula miner annars...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0