Bästa besöket och bästa shoppingen!

Bästa mormor och morfar kom på besök idag! Så mysigt var det att se dem när man öppnade dörren! Hihi! Vi fikade, åt lunch ute och shoppade lite. Strosade runt och gick sedan hem och fikade lite till! En mysdag helt enkelt!

Sedan kan jag ju tillägga att eftersom att mormor och morfar läst på min blogg att jag ville ha nya löparskor, men att jag inte ville lägga ut de pengarna på det, så köpte de löparskor åt mig. Så gulligt! Tack, tack, tack, tack, tack! Nu ska jag springa som aldrig förr, haha!

Dessa skor är nu mina. 1199:- från Nike (obviously).

Kommentarer
Postat av: syster

Å bästa presenten?

2010-09-14 @ 19:43:13
Postat av: J.P

Säg till när ni vill hänga med mig på en löptur! =)

2010-09-15 @ 20:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0