Pump it

Jag var tränade igår, hemma. Styrka (hehe, ja, pilatesbollen användes, rolig syn) och hopprep. Visst, det funkar, men jäklar vad sugen jag är på att skaffa gymkort alltså. I vinter kommer jag antagligen inte vilja springa i 30minusgrader, och vad gör man då? Att träna hemma ger ju inte alls lika mycket som att gymma, inte när man inte vet hur man ska träna själv, och det vet inte jag.

Jag vet dock inte var. Vill gå vid StepIn, vid badet. Där har jag mina vänner + att man får tillgång till relaxen och simningen. Men 400:- i månaden, vill jag lägga ut det? Sen ligger det ju en bit bort, så går ju inte dit på 2 min. Det finns ju andra mindre gym, som Fristilen. Det ligger närmre, och är säkerligen billigare. Men, om det är mindre och sämre, kommer jag då ha motivation att gå dit?

JOBBIGT!



(tidsinställt inlägg, fortfarande fascinerad över den funktionen)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men hörru, grejen är att Fristilen och Golds typ är en tjuga billigare i månaden. StepIn är so worth it! Dessutom kan vi ju gå tillsammans, det är nemas problemas!

2010-10-24 @ 11:19:18
URL: http://jenniferarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0