Jag, jobba? Utan pappas hjälp?

Kanske har glömt att berätta att jag imorgon ska "jobba" tillsammans med Jennifer? Ja, vår käre gruppmedlem Mickey (vi gjorde ett PM tillsammans) har ett företag där man arbetar med team-building. Alltså företag kommer till honom när de vill hitta på något tillsammans och få en bättre sammanhållning mellan medarbetarna. I stora drag. Han har fått barn och hans företag har legat lågt, men nu vill han börja komma igång lite sakta igen och imorgon kommer ett gäng norrmän från Trondheim hit för att "bryta isen".

Jag och Jennifer ska då vara med på det här, vi ska vara på olika stationer och i stort sätt vara "lekledare". Det ska faktiskt bli kul, däremot är jag nervös att jag inte kommer förstå vad norrmännen säger, haha! Men det löser sig nog.



Vad tror ni? Kommer jag göra bort mig..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0