Inte så värst fantasifullt

Ojdå, märkte att jag inte har skrivit något idag.. Så kan det gå när det är fullt upp! Var ju i skolan och efter det har jag helt enkelt inte haft tid. Kom precis hem från stan där jag var med Jennifer, Signe och Andrea en snabbis. Och vet ni vad som fanns klart när jag kom hem? Kladdkaka! Mums!

Så nu är jag glad! Ska försöka göra roligare inlägg sen. Den där videobloggen var det ju också.. Har inte direkt något att säga, men jaja, får väl improvisera. Men det kanske kommer imorgon, får se. Måste faktiskt plugga nu.. (bra ursäkt va?)

CIAO!


Jag gör allt för att inte bli sjuk nu när förkylningar börjar gå, så Bravo Friscus var jag ju tvungen att prova! Mums! Tar ju vitamintabletter och allt också, så jag ska vara frisk som bara den i vinter!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Ät vitlök då slipper du bli sjuk ;P

2010-10-05 @ 20:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0