Ibland vill man bo hemma och inte göra någonting

Plugg, plugg, plugg. Så ser dagen ut idag. Skoj va? Eller vänta, just det, glömde tvätt också. Johan påminde mig glatt om att vi hade tvättid idag. Roligt. Nja, inte direkt, men men. Så det blir en sådan dag, en tråkig dag, men det får man väl leva med. Vi har ju faktiskt unnat oss att titta på några Lost-avsnitt också, så det går ingen nöd på oss i underhållning, haha!

I alla fall, ikväll blir det mys med några kära vänner. Vilka vet vi inte riktigt än, de som vill är välkomna. Vi vet inte var, när eller hur än, men det löser vi! Jennifer ska med i alla fall. Och Patrik. Så det blir bra.

Nu väntar böckerna på mig. Känner mig som Askungen. "Jaja, jag kommer.."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0