Happytime

IIHH
Tentaresultaten har kommit och jag karade det. Med marginal tillochmed. Skönt! Det där livade upp min dag, eftersom man inte är alltför pigg så här "dagen efter". Det blev ganska lyckat igår ändå. Det kom igång och blev en bra kväll med mycket dans och självklart donken vid 2-halv3! Härligt!

Idag hade jag hoppats på dåligt väder, så man kunde sitta inne hela dagen och myst. Men eftersom solen lyser och himlen är blå så måste man gå ut känns det som. Fast det är ganska skönt det med..

Jaja, ni får ha en bra dag så länge i solskenet så skriver jag nog något mer intressant sen!


langar bild på brudarna som varje gång lyckas göra mina helger (och vardagar) awesome!
Jennnifers bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0