En ny älskling?

Eftersom min brorsa är grym så kan jag inte göra annat än att lita på honom när jag frågar om tips! Så guess what? Snart kommer en ny älskling att bli min! Nu kanske vissa av er i smyg tänker: studielånet ska inte direkt gå till sånt? Men vet ni? Jag rör inte mitt studielån. Jag har jobbat och har pengar över från min 18års-dag så ni har ingen rätt att klaga! Det är även mina anledningar för att jag inte ska få pengaångest, haha! Det kommer pappa säkert se till att jag får ändå ^^

Kommentarer
Postat av: dabo

Köp inte, du smsar och ringer bara med mobilen ändå. Köp roliga spel till johan istället =)

2010-10-12 @ 16:23:23
Postat av: Emma

haha oscar tror du jag hellre köper något till johan som gör att han sitter fastklistrad vid datorn än något som gör mig glad? nonono ^^

2010-10-12 @ 18:04:08
URL: http://evdahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0