Bonde söker fru

Eftersom Jennifer inte klarar sig utan mig en kväll (vilket jag förstår) så tvingar hon med mig till Fanny idag, där vi och några till ska titta på Bonde Söker Fru. Haha! Har helt ärligt aldrig sett progammet, men det ska bli mysigt ändå! Skojskoj!

Så ser min kväll ut. Johan kom precis hem och jag har pluggat klart! Life is good. Hoppas ni får en fin kväll allihopa!

Hinner tyvärr inte krångla med att ladda upp en bild just nu, så ni får nöja er min bildlöst inlägg.. Ska slänga i mig mat och sedan träffa Jennifer, och eftersm jag alltid kommer sent när jag ska träffa henne, tänkte jag försöka komma i tid den här gången, haha! Lycka till..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0